Tietoa meistä

Yhdistys on perustettu Kärkölään 23.02.1986 eli jo aikaisena senioritoiminnan aikana. Saavutukseksi voitaneen lukea se, että yhdistyksemme puheenjohtaja Tapani Mörttinen saatiin aikanaan viedyksi senioriliiton puheenjohtaksi. Tällä hetkellä on ensimmäinen tavoite pitää jäsenmäärä vähintään nykyisellä tasolla. Paras tapa saada uusia jäseniä on henkilökohtainen yhteydenotto ja ottamalla retkille mukaan ilman lisähintaa myös ei-jäseniä.                             Tulevaisuuden suunnitelmissa on jatkaa edelleen erittäin suosittuja kesäretkiä, ensi kesänä Ilmajoelle katsomaan oopperaa "Armi" 15 - 16.06.23. Toisena retkikohteena on Senioriliiton liittokokous Savonlinnassa 06 - 08.06.23. Kuukausitapaamiset joihin koetetaan saada aina joku ajankohtainen ja senioreita kiinnostava esiintyjä ja aihe, ovat pysyvää yhdistyksen toimintaa.